12 oktober 2009

lovar att skärpa mig

Internet arrived to Mölndal baby! Hahaha,så jävla gött va? Fast har insett att jag har den segaste datorn ever, mister Dell är en tänkare av rang vill jag lova. Fast det är klart, är man en gratisgåva från 2002 med typ 99% av minnet upptaget är det väl helt okej..

Jaaa, livet knallar på, jobbar en del som alltid, träffar mina underbara vänner och har äntligen lyckats fixa ett källarförråd! Gött är det. Seg förening vill jag lova.

Och snart bär det av till Stocholm och Sarah!!Wiiie, spännande!!:D Fast brorsan har skrämt upp mig rejält angående tågen, men jag hoppas att han ljög:p annars kommer jag garanterat att hamna vilse. Inget lokalsinne whatsoever. Men fan, vad kul det ska bli! Inte vart i Stockholm sen jag var sexton.. Sex år sen.. Oh, fuck vad gammal jag är!:p Haha. Hoppas bara att dom hör vad jag säger.. Knaske ska undvika Donken den här gången..

Grattis Linda på 22 årsdagen!! Min lilla bästis börjar bli gammal;) Och snart kommer bebben med! Den var beräknad till i fredags, så hoppar högt varje gång min mobil låter, men inget än så länge.. Men det kommer, ungen ska ju ut nån gång;)

Inga kommentarer: